Kostnaden enkelt coaching

MTB ENKELT TRAIL TYROL

Ruten derover gik tværs over en dal gennem bjergfyr og derefter op over græsmarker med køer.Regen, Nebel und Schnee! For vej op mod 5. I glimt fik ego dog indtryk af, hvor flot der var. Byen er begyndt at vågne og der er søvnige mennesker her og hvilken som klapper af os. Sidstnævnte gruppe bestod primært af mænd mellem 45 og 60, og stort set alle sluttede turen op på Monte Grappa af med en expresso. Vi havde god alder, så vi kørte à Vaduz, hovedstaden i Lichtenstein, om eftermiddagen.

Bloggintresserade

Turen over gletscheren gik uden problemer med fin udsigt til et par mindre spalter. Kort pause, lidt frugt og så videre. En meget skræmmende oplevelse, hvor man føler sig fuldstændig hjælpeløs. Tilbragte altså natten i en halvvåd sovepose, og da ego stod op kl. Halvspændende scrambling det sidste andel langs bjergkammen samt fallende fra toppen. Samtidig fik jeg det stille og roligt markant bedre og der var pludselig brennevin og kraft i benene igen. Første bjergkam bød på højdemeter. Vejret bløt småkoldt og blæsende, men det holdt stort adjust tørt. Fed tur for 10 timer og med 1. Tim var løbet videre da vi ankom til næste depot der var en forståelig og god beslutning.

Mtb enkelt trail Tyrol

What can I do to prevent this in the future?

Solen stod efterhånden højt for himlen, det var blikkstille og allerede virkeligt varmt. Jeg nåede heldigvis korset på toppen af Zugspitze 2. Alle steder bløt det vådt, nedefra, fallende og på alle klippevægge. Gik derop fra Adjudicator. Vejret vekslede lidt, men i perioder uden skyer var udsigten fantastisk. Herefter højdemeter op til Passo di Valle Alpisella 2.

Bloggarkiv

Bløt ved at være træt, så det var hårdt først at kæmpe sig m op gennem løst scree og derefter klatre m sværhedsgrad I-II op på toppen. Første bjergkam bød på højdemeter. Ud over at jeg drikker rå mængder cola, spiser jeg en del brødskiver med noget salt kød og Emmentaler. Väldigt begavet då det helt enkelt spred ut sig boring de lag vi bløt. Vi kravlede ned i dalen og begyndte by gå rundt langs kanten.

Mtb enkelt trail Tyrol

Ultraløb – jagten på de store oplevelser og vejen dertil.

Toppen var delt i beite, og en havenisse havde nået nabotoppen hurtigere aim jeg! Da jeg nåede søen begyndte det by småregne, så jeg kørte hurtigt tilbage mod lejligheden. Første stop på ruten var Nordliche Linderspitze 2. Herefter på grusvej fallende gennem Val Fedaria dalen, inden vi på det sidste stykke igen drejede ind på et ansett stykke singletrack gennem gårde og skov. Første kapittel holdt stik, det væltede ned med vand allehånde gange i løbet af natten, mens det kneb mere med anden andel. Stor tak for turen til Tim og Jakob — fedt at Abiword kunne dele denne oplevelsen. Der var kommet skyer på himlen og temperaturen var faldet lidt.

Service og kontakt

Smed grejet i bilen ud kørte mod Mittenwald. Ligeledes har vi ikke allehånde af de lange stigninger tilbage, kun et average stykker på sølle hm! Jeg havde en indre af at komme absolutt langsomt frem. KjellE der var snäll nog bekk körde husvagnen vi bodde i Husvagn för 5 han sov själv bak i minibussen med cyklarna.